What can I do to find out more about the dietary supplement

 What can I do to find out more about the dietary supplement that I am taking?

The product label is a good place to begin. All dietary supplements must include certain information on the labeling. This includes an ingredient list and "Supplement Facts” label.


A Daily Values (DV), table on the "Supplement Information" label will tell you how much of your daily vitamin C requirement each nutrient provides. If the label states that 80% DV of Vitamin C is available, it means that the product provides approximately 80 percent of your daily Vitamin C requirements. These numbers can only be used as an estimate. You will find the correct serving size on the label. This is important information that you should take seriously.

Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To Me To


Recent FDA changes to the Supplement Facts label were required for all dietary supplement manufacturers. These changes are intended to provide you with more information to help you make informed decisions about your health.


Comments

Popular posts from this blog

HOW TO BEGIN A VEGETABLE GARDEN IN 2 STEPS.

FDA mandated